poniedziałek, 27 lutego 2012

AA ECO Cosmetics

  Hi ;)

Od pewnego  czasu co raz głośniej jest na temat produktów i kosmetyków ECO.
Są tworzone na bazie naturalnych olei zamiast mineralnych, wyciągami z roślin z upraw ekologicznych, wykorzystaniem olejków eterycznych, czasem nie zawierają nawet sztucznych konserwantów albo alkoholu.  Ale czy to tak naprawdę jest prawda? Jedni mówią,że tak drudzy inaczej...  Osobiście jestem przekonana,że prawda tkwi po środku. Musi być jakaś cząsteczka chemii albo  jakiegokolwiek preparatu,który utrzymuje te kosmetyki w tych pudełeczkach zanim do nas dotrą. Kosmetyki naturalne nie mogą zawierać jednego składnika,aby można było je tak nazwać.  W procesie produkcji zachowane są najwyższe standardy i dbałość o jakość składników i ochronę środowiska. Nawet do czyszczenia pojemników nie powinno się stosować zwykłych detergentów, a opakowania powinny być bio-degradowalne albo przystosowane do ponownego użycia.Rośliny w nich wykorzystane powinny pochodzić z ekologicznych upraw, czyli nie powinny być traktowane chemią ani modyfikowane genetycznie.A jeśli chodzi o kolagen, to naprawdę trudno uwierzyć, że od smarowania się nim poprawi się nasz własny, czy on może przeniknąć aż tak głęboko ... ?Jeśli chodzi o właściwości naturalnych kosmetyków, to na pewno mają dużo składników odżywczych, witamin i wyciągów, które chronią skórę przed utratą wilgoci i wzmacniają ją.Np. masło shea albo olejek różany.

Lubię próbować nowe kosmetyki, i lubię produkty naturalne , gdzieś tam mam nadzieję,że są bardziej lżejsze dla mojej skóry i zdrowsze. Ostatnio będąc w Polsce w drogerii wpadły mi w oko produkty AA ECO Cosmetics. Jeżeli chodzi o mnie,ja bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, balsamy, kremy, make-up. Nie mogę się do  niczego  przyczepić. Więc pomyślałam  'może warto spróbować' czegoś nowego , czegoś 'ECO' . Testowałam je przez dłuższy czas,więc spokojnie mogę napisać swoją recenzję na temat tej serii. Kupiłam krem pod oczy i na powieki z dziką różą, płyn micelarny do demakijażu oczy i twarzy Winogrono i krem przeciwzmarszczkowy z dziką różą.
Jak wiecie ja ostatnio borykałam się z suchą skórą na twarzy,ostatnio nie tylko dzięki 'kosmetykom' poprawiła mi się kondycja cery i skóry,ale również dzięki diecie. ( o tym napisze w osobnym poście już nie długo) Mogę śmiało powiedzieć,że jestem bardzo zadowolona z jakości tych kosmetyków. Krem pod oczy i do twarzy jest przeciwzmarszczkowy Ja jak na razie nie borykam się z tym problemem,ale wolę już zapobiegać .
Kosmetyki nie podrażniają skóry,więc mogę polecić wszystkim dziewczynom,które mają wrażliwą skórę i skłonną do  alergii. Są bardzo bogate w składniki i są eco. Jestem mile zaskoczona,że nic się nie dzieje z twarzą,pozostaje dobrze nawilżona, wygląda na wypoczętą i rozświetloną. Szybko się wchłania i głęboko odżywia. Minusem płynu miceralnego jest to,że jest on mało wydajny może przez tą pompkę zbyt dużo się z niej wylewa na wacik. Nie podrażnia oczu co jest dla mnie bardzo ważne, tak samo jak krem pod oczy,który jest bardzo delikatny,dobrze nawilża i wygładza skórę.  Koi, nawilża i chroni przed wysuszeniem skóry. Polecam !


Krem pod oczy i na powieki 15 ml

  • Krem pod oczy i na powieki z organicznym olejem z owoców dzikiej róży, będącym bogatym źródłem flawonoidów i antocyjanów o działaniu antyoksydacyjnym, efektywnie przeciwdziała procesom starzenia.
  • Obecna w oleju naturalna witamina C, biorąca aktywny udział w syntezie i naprawie kolagenu, dzięki działaniu wzmacniającemu naczynia włosowate skóry, redukuje obrzęki i cienie pod oczami.
  •  Roślinna gliceryna zapobiega przesuszeniu i nadaje skórze gładkość.
  •  Przeznaczenie: do pielęgnacji skóry suchej, skłonnej do alergii, wymagającej odbudowy.
  • Stosowanie: codziennie, rano i wieczorem nanieś krem opuszkami palców, delikatnie wklepując w skórę wokół oczu.
  • INCI: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Cetyl Alcohol, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Passiflora Incarnata Seed Oil, Parfum, Rosa Canina Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Cucurbita Pepo Seed Extract, Xanthan Gum, Citric Acid, Glyceryl Caprylate.

     Krem przeciwzmarszczkowy 50ml 


                  

  • Krem przeciwzmarszczkowy z organicznym olejem z dzikiej róży wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, wpływa na zwiększenie jędrności i elastyczności skóry oraz redukcję drobnych zmarszczek.
  • Ekstrakt z alg morskich Pelvetia canaliculata zapewnia długotrwałe nawilżenie, przywraca naturalną równowagę i wzmacnia barierę ochronną skóry.
  • Organiczny wyciąg z pestek dyni łagodzi podrażnienia oraz wspomaga procesy odnowy skóry.
  • Przeznaczenie: Do skóry zestresowanej z oznakami starzenia. 
  • Stosowanie: Rano i wieczorem nanieść na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.
  • INCI: Aqua, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Parfum, Cetearyl Alcohol,
    Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Rosa Canina Fruit Oil, Cucurbita Pepo Seed Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Xanthan Gum, Citric Acid, Glyceryl Caprylate.

    Płyn miceralny do demakijażu oczu i twarzy 150ml

  • Płyn micelarnyorganicznym wyciągiem z pestek dyni tonizuje i delikatnie, lecz skutecznie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia skóry.
  • Organiczny olej z pestek winogron chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, skutecznie wygładza i uelastycznia naskórek. Bisabolol redukuje podrażnienia i zaczerwienienia, zaś betaina cukrowa zapewnia intensywne nawilżenie.
  • Przeznaczenie: Do skóry suchej, wymagającej regeneracji. 
  • Stosowanie: nanieść na płatek kosmetyczny i delikatnie oczyścić skórę wokół oczu oraz twarz.
  • INCI: Aqua, Glycerin, Betaine, Parfum, Polyglyceryl-4 Caprate, Vitis Vinifera Seed Oil, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Cucurbita Pepo Seed Extract, Citric Acid.



    If you are interested in Polish cosmetics ECO and would like to know more press here KLIK ECO
     ;)  I am very pleased with the quality of these cosmetics.
    Cosmetics do not irritate the skin, so I recommend to all girls who have sensitive skin and prone to allergies. They are very rich in ingredients and is eco. I am pleasantly surprised that nothing is done to the face, is well-hydrated, looks rested and illuminated. Rapidly absorbed and deeply nourishing. Non-irritating to the eyes which is very important to me, as an eye cream that is very gentle, well-hydrates and smoothes the skin. Soothes, moisturizes and protects skin against dryness. I recommend!
    If you have questions where to buy etc write!


    Co wy myślicie o kosmetykach ECO? Używacie, lub macie jakieś godne polecenia ? ;)

    Kisses,
    Ania

23 komentarze:

  1. sądzę , że kosmetyki ECO są super :**
    do tego wyglądają tak smakowice a co najważniejsze odpowiednio pielęgnują naszą skórę :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj przymierzałam się właśnie do tej serii, ale w koszyku wylądowało w końcu Vichy - płyn 3 w 1 do demakijażu twarzy i parę innych rzeczy. AA Eco musi trochę poczekać ;) Najpierw muszę wykończyć to co mam czyli akcja 'zerowanie' ;) Choć nie powiem - ten żel marchewkowy do mnie bardzo przemawia, wręcz krzyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włąsnie wszyscy tak teraz krzycza o tym eko, jakos se nie umie przekonac ze one sa naprawde lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a jak to wygląda cenowo ?

    Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim rozdaniu to zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Nie jestem do końca przekonana do wszystkiego co jest reklamowane jako ECO, ale warto sprubować.
    Pozdrawiam

    www.polkainusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam naturalne kosmetyki. Niestety muszę je dokładnie testować, bo nie wszystkie mi służą. A poza tym jestem w wieku gdzie muszę używać kremów przeciwzmarszczkowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków,co możesz przeczytać tu http://kada110492.blogspot.com/2012/02/moze-zaczne-od-tegoze-uwielbiam.html porownanie dwoch firm,które się tym zajmują :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią bym przetestowała sobie płyn micelarny i jakiś kremik, ale u mnie w mieście ta seria jest raczej nie do dostania:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię naturalne kosmetyki, ale akurat do tej serii mam średnie przekonanie - chociaż może kiedyś wypróbuję jakiś krem, coś nawilżającego, chociaż obawiam się, aby moja skóra nie zareagowała na nie jakimiś wypryskami czy czymś - typowa reakcja na wszelkie "nowości".

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kosmetyczny trend, który pokazuje, że to co blisko natury zawsze jest najlepsze.
    zdecydowanie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam,ale wyglądają ciekawie;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydają się byc bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków ale akurat tej serii nigdy nie próbowałam:( Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Seria Eco AA kusi mnie już od dłuższego czasu, muszę wreszcie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto spróbować ! Tak jak napisałam,są bardzo lekkie ale bogate w składniki i nie podrażniają ;)

      Usuń
  15. dziękuję za miłe słowa! będę obserwować, a jakbyś robiła test wyszczuplających kosmetyków dla kobiet w ciąży daj cynk!:)


    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz ;)
    są to legginsy z Cubusa ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą chemia w kosmetykach jest tak, ze najlepiej przeanalizowac skład i będziesz wiedziała co uzywasz. Wpisuj poszczegolne nazwy w google, a powyskakują Ci co to za składniki i jak działają. Ja osobiście do twarzy uzywam tylko kosmetyków mineralnych i olejów, które sama kupię i sama tworze z nich mieszanki, dzięki temu wiem że sa w 100% naturalne. Co do konserwantów to owszem, w kosmetykach nie tylko drogeryjnych ale i domowych czasami trzeba jakiegos dodac, żeby krem mógł np stac w łazience a nie trzymac go w lodówce. Chodzi tylko o to jakie to sa konserwanty - na szczeście istnieja takie obojętne dla naszej skóry:) Choc makijaz zmywam olejami to przyznam sie, że chętnie bym spróbowala tego plynu micelarnego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze mowiąc nigdy nie używałam takich kosmetykow, ale chyba zaczne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hm..nigdy nie używałam kosmetyków z tej serii, ale po tym artykule może spróbuję. Widać, że bardzo je polecasz.! ; ))
    Od pewnego czasu szukałam jakiś takich ekologicznych wyrobów, dziękuję.

    +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ; >
    jestem tutaj nowa i przyda mi się kilka rad, co do prowadzenia blooga.
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tak wrażliwą cerę, że mogę używac tylko delikatnych, najlepiej naturalnych kosmetyków. Buzię myje tylko własną mieszanką olejów żebym wiedziałą co w niej jest. Jak juz mam kupić krem to analizuję skład, najpierw sprawdzam w internecie i jeśli jest w porządku to kupuję. Tu jest spis szkodliwych substancji w kosmetykach, których najlepiej unikać: http://www.luskiewnik.strefa.pl/acne/toksyny.htm
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń