poniedziałek, 6 lutego 2012

Powitanie

Cześć Dziewczyny !
Mam nadzieję,że u Was jest wszystko ok ;)
Wygłosiłam 'apel' na moi kanale,że niestety z braku kamerki nie mogę kręcić filmików... staram się ten proces jak najszybciej przyspieszyć,ale niestety nie wszystko jest takie proste jak się tylko wydaje. Muszę poukładać sobie na spokojnie pewne rzeczy w głowie, powrócić do rzeczywistości i obowiązków po długim pobycie w Polsce . Postanowiłam otworzyć bloga,który chodził mi po głowie od dłuższego czasu,aż w końcu nadszedł ten dzień  ! Postaram się w nim nie tylko pisać na temat kosmetyków,ale i przekazać Wam wiele jakże istotnych informacji,ciekawostek czy inspiracji.  Mam nadzieję,że każdy tutaj znajdzie coś dla siebie ! ;)

ok,a więc zaczynamy
W Londynie z soboty na niedzielę spadł śnieg oczywiście Londyn sparaliżowany ! Ciekawe co tu by się działo gdyby nastały takie mrozy jak  w Polsce... hm,może całkowicie by zablokowali ulicę i nikt by nie mógł wychodzić? Tej polityki tutaj nie umiem jeszcze zrozumieć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz