sobota, 24 marca 2012

W masce jej do twarzy

 Hej ! ;)

 Zawsze w  weekend bez wyjątku robię sobie małe ' pielęgnacyjne ' przyjemności. W tygodniu czasem nie starcza mi czasu,ale po prostu mi się nie chcę. Dzisiaj znalazłam ... odprężająca kąpiel , maseczka, talerz pysznych owoców i ogórki na oczy... - to lubię.


Przy okazji chciałam wam pokazać nową maseczkę na twarz Calming Dead Sea Anti-stress Five minute miracle Face mask bursting with Dead Sea Mineralsz firmy  Montagne Jeunesse. Którą oczywiście wykorzystałam. Nigdy wcześniej nie widziałam jej na półkach przy innym maseczkach z tej firmy więc chyba jest to nowość. Kupiłam ją w Superdrug'u, użyłam jej po raz pierwszy i będę jej używać cały czas, jest rewelacyjna ! Jest to maska gotowa wystarczy tylko założyć ją na twarz. Jest bardzo nawilżona,bogata w składniki. Zapach jest jakby miętowy,ale w składzie mięty nie ma. Zawiera składniki morskie, różne olejki, pozostawia bardzo nawilżoną, odprężona i świeżo wyglądającą cerę. Twarz jest delikatna i ładnie się mieni. Po 3 minutach czułam tak jakby lekkie pieczenie,ale to chyba te składniki tak działają. Działa naprawdę anty-stresowo.  Po ściągnięciu wszystko fantastycznie się wchłonęło w skórę, gdy coś zostało lekko wtarłam palcami. Ogórki na oczka fantastyczna sprawa! I jesteśmy jak nowo-narodzone.
    
 
  Maseczka niestety była na mnie troszkę za duża,dlatego tak dziwnie może to wszystko wyglądać. Wiem,że mogę odstraszać,ale czego się nie robi aby być  piękną ;) 


Miałyście już tą maskę?Jeżeli nie to wypróbujcie ją koniecznie. !


Kisses,
Ania

9 komentarzy:

  1. Z chęcią bym wypróbowała , ale nigdzie jej niestety nie widziałam :(
    Zapraszam do siebie , a także do obserwowania mojego bloga ;) + Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki dzień totalnego lenistwa, relaksu i oczywiście domowego spa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się weekend jest najlepszym czasem na odprężenie się,jednym słowem zadbanie o siebie!.
    Szkoda,że takich maseczek nie ma w PL..

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam nigdy tego typu maski na twarzy (takiej w kawałku;)), ale chętnie bym przetestowała kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie są takie maseczki,lubie wszystkie maski ale ogólnię wolę te "w jednym kawałku"hehe ,Montagne Jeunesse robi świetne maski wyprobowałam ostatnio dwie bo była super wyprzedaż z tej seri:)i też jestem zdania że wypełniają swoją rolę w 100%

    OdpowiedzUsuń