piątek, 27 kwietnia 2012

Eternal Magic




Cześć Dziewczyny !

Nawet nie wyobrażacie sobie jak się cieszę,że jest już piątek !!! Miałam za sobą bardzo ciężki tydzień + partnera < gorączkę i katar> . Przede mną 2 dni odpoczynku , za  2 tygodnie lecę do Polski więc teraz zaczyna się szperanie po sklepach za jakimiś drobiazgami .
Dzisiaj o perfumach z Avon'u Eternal Magic... a jutro małe zabiegi 'domowego spa' !

Wspomniałam wcześniej o perfumach, dostałam je kiedyś w prezencie przy jakimś większym zamówienie za free,i używałam je na co dzień- muszę przyznać zaskoczenie.  ogólnie nie kupuje perfum z Avon'u żadne mi jakoś nie podchodzą do gustu i mają takie nie które ceny,że oryginalne kosztują podobnie ( jak się troszkę dołoży) . Przed świętami Bożego Narodzenie znowu przypadkiem je zamówiłam i leżały cały czas zapakowane aż do dzisiaj. Na początku zapach jakoś odrzucał trochę zbyt intensywny,ale po pewnym czasie stawał się coraz delikatniejszy. Są bardzo trwałe i kuszą zapachem. Mają dość ciekawe połączenie nuty zapachowej...  Nie jest to mój zapach,ale na co dzień są idealne!

                     
             
                        

O perfumach Producent:

Zapach Eternal Magic stanowi esencję kobiecego wdzięku. Jest czarujący i delikatny. Zawiera nutkę dyskretnej zmysłowości, a jednocześnie urzeka prostotą oraz czystością. Można w nim odnaleźć świetlisty i wytrawny akord bergamotki, który migocze razem z fiołkiem i różowym pieprzem w nucie głowy. Tak jak wiecznie pełna magii kobieta, tak i ten zapach w swoim sercu nosi tiarę, królewski klejnot, którym jest Róża Księżnej Monako otulona w jedwabny woal cennego irysu i liście magnolii.
Bazę kompozycji stanowią piżmo, ziarno wanilii oraz akcenty drzewne, które otulają mgiełką cudownej woni.
Kategoria zapachu: kwiatowo-piżmowa.
Nuta głowy: Fiołek, Sycylijska bergamotka, Różowy pieprz;
Nuta serca: Róża, Irys, Liść magnolii;
Nuta głębi: Wanilia, Akord drzewny, Piżmo.
Pojemność: 50 ml.

Używałyście może tych perfum ? Co  w ogóle sądzicie o perfumach firmy Avon?

Buziaki,
Ania

12 komentarzy:

  1. W życiu nie miałam styczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy z avonu nawet dają radę :) miałam little black dress, pur blanca, pasiion dance, perceive, far away a obecnie posiadam treselle(złotą) także miałam okazje je przetestować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. one są śliczne :)kocham perfumy z Avonu zwłaszcza Percive i Rere Gold / Pearls ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych nie używałam, ale bardzo lubię różową Pur Blancę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Avonu miałam tylko pur blancę ale już dawno :) innych perfum nie kupowałam, wolę nie ryzykować, bo nie wszystkie cieszą się dobrą opinią :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! chętnie bym odwiedziła Londyn, pewnie na wakacjach wybiorę się w odwiedziny do siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja je dopiero teraz będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Avonu miałam kilka-byłam konsultantką ;) Tych akurat nie... dziękuje za odwiedziny i zapraszam do siebie-do komentowania i obserwowania(ja mam Cię już na oku ;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka pefrum z Avon i jestem z nich zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po samym opakowaniu widać, że zapach jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeden z moich ulubionych zapachów :)
    Jeśli chodzi o perfumy z AVON to z większości byłam zadowolona.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń