czwartek, 31 maja 2012

Kosmetyki Benefit w Gazecie Glamour i tylko za 2f!

Cześć Dziewczyny !

Po raz kolejny u nas w UK same wspaniałe dodatki dołączyli do  różnych gazet !
       
*In Style miałyśmy do wyboru: tusz do rzęs i kredka z The Body Shop
*Marie Claire: piękne lakiery do paznokci Ciate
*Red: Mascara albo eyeliner z Jemmy Kidd

Nie ukrywam,że miałam ochotę na wszystkie, ale... w końcu wybrałam glamour z kosmetykami firmy Benefit! Do wyboru był:  tusz do rzęs, glowy primer and pore minimiser.
Do tej pory jestem w szoku,że potrafiłam się opanować...

                        
                             

      

     

                                     

Kisses,
Ania

28 komentarzy:

  1. wow ale Ci zazdroszczę tych gazet ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w Polsce nie ma takich dodatków do gazet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce niestety nie ma żadnych fajnych dodatków... a mogliby to zmienić przynajmniej w tych lepszych gazetach jak Cosmo albo Glamour ;0

      Usuń
    2. Ostatnio w Urodzi był pełnowymiarowy balsam do ciała z Bielendy, ale jedna jaskółka jeszcze wionsy nie czyni.

      Usuń
  3. zazdroszcze wam tych dodatkow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że w PL nie ma takich dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,wiem... ostatnio będąc w Polsce doszłam do wniosku przy przeglądaniu gazet w kiosku,że nawet próbek nie dołączają do gazet... a jak już to jedną. Trochę szkoda,ale może to się zmieni,miejmy nadzieję ! ;)

      Usuń
  5. oj szkoda, szkoda, też bym takie chciała w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego dlaczego dlaczeeegooo w PL nie ma takich fajnych dodatkow?! :(
    alez Ci zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Kochana bardzo dobre pytanie ! Przecież jest tyle świetnych w Polsce firm... nie mam pojęcia,dlaczego nie dodają do gazet małych giftów...

      Usuń
  7. a u nas taka bieda... jak już torba ekologiczna jest jako dodatek to już szok a tu takie dobrocie;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupilam dzis 5 glamorow;) jeden z tuszem i po dwa z kazdych primerow. Czemu nie wzielas tej drugiej bazy?tylko jedna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wzięłam tej drugiej bazy,ponieważ jutro sobie ją spróbuje od kumpeli i wtedy ocenie ... A bardziej szczerze mówiąc kusiła mnie ta przeciw porom ;)

      Usuń
  9. Szkoda, że w PL nie ma tak fajnych dodatków.
    Dzisiaj widziałam Glamoura z dodatkami (błyszczyk, tusz) z Oriflame, które już kiedyś były jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym,ap-ropo innych postów o prezentach w gazetach o dodatkach z Oriflame. Glamour mogłoby się bardziej postarać ;)

      Usuń
  10. benefit...marzenia, ja to bym się cieszyła, gdyby w Polsce było w gazecie essence albo wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne produkty u nas niestety możemy zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
  12. oj uwielbiam takie prezenciki w gazetkach :) ja jakis czas temu trafilam na lakier z inc nails w in style i jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zakupilam dokladnie te same rzeczy plus jeszcze ta z maskara Jemmy Kidd...jakas masakra :P dziadostwo takie ze szkoda nawet pieniedzi...szczoteczka brudzi powieke i niszczy caly efekt, ktorego tez z reszta nie ma...gorzej niz maskara za 5 zl...PRZYSIEGAM! :/ Jutro zrobie recenzje na moim blogu. Za to ta z benefita szczoteczke ma taka ze ledwo sie miesci w oku ale jakos sie nia umalowalam, dopiero po 3 warstwach mialam taki 'zwykly' efekt :) Jest taka sucha, jak by prawie na niej nie bylo tego tuszu, nie wiem czy taka jest ta maskara czy to wina moze takiej darmowej probki, zeby tylko sprobowac raz. Mysle ze bycmoze produkt jest 'oryginalny' lepszy, szczoteczka niabiera wiecej tego tuszu, ale probka nie zaskakuje. Dla mnie pieniadze wyrzucone w bloto :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ! Ja jeszcze nic nie próbowałam ,ale dzisiaj z ciekawości sprawdzę .

      Usuń
  14. szkoda ze u nas tak nie ma :/ pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a w Pl to dupa jest i tyle -.- :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie poprosiłam siostrę o te dwa specyfiki :) Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez mam:) nie moglam znalezc jedynie tej bazy rozswietlajacej:(

    OdpowiedzUsuń