wtorek, 21 sierpnia 2012

Strój kąpielowy by TopShop

Cześć Dziewczyny!

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami (bynajmniej dla mnie) i już nie mogę się doczekać!
Padło na Hiszpanie, dokładnie Majorkę.
Z tej też okazji musiałam kupić strój kąpielowy i parę letnich ciuszków. Szukałam czegoś prostego i znalazłam w TopShop  i mój rozmiar. Kosztował 26F,ale udało mi się go mieć za 12F. ;))
Oprócz niego domówiłam sobie jeszcze inne z H&M, trafiłam na sale.
    
      
                      

                       

Plaża,słońce,morze ... czego chcieć więcej ;) Mam nadzieję,że pogoda nam dopisze!

A gdzie Wy wybieracie się albo już byłyście na wakacjach? ;)
Buziaki,
Ania

14 komentarzy:

  1. Niestety nasze wakacje już za nami... Byłam w Chorwacji i na pewno jeszcze tam wrócę!;)Pochwal się lepiej gdzie Ty jedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie napisałam najważniejszego gdzie jadę ! ;)) Do Hiszpani.
      Zazdroszczę Ci Chorwacji zawsze chciałam tam jechać... musi być pięknie!

      Usuń
  2. Moje wakacje też już za mną ;( Byłam w Kenii ;) Baw się dobrze na wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nigdzie nie byłam w tym roku :( udanego wyjazdu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak zazdroszczę Majorki!
    Wypoczywaj do syta,a kostium-świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dokładnie miesiąc będę wygrzewac tyłek na Krecie :D
    Miłego pobytu na Majorce :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi cycki wyskakują z takich kostiumów i muszę mieć w miarę możliwości usztywniany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już jestem po wakacjach niestety, śliczny strój, zazdroszczę wyjazdu i życzę miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takich wakacji:) a strój bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu, ladny :) Podobaja mi sie takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great bikini!

    www.starsbypaper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń