niedziela, 24 marca 2013

Avene, Hydrance Optimale Riche SPF 20

Już od dłuższego czasu szukałam jakiegoś fajnego kremu nawilżającego  i trafiłam na Avene. 
Nie znam wszystkich produktów tej firmy,ale myślę,że mogłabym spokojnie używać tylko tych kosmetyków... 

Dlaczego?
Ponieważ Avene to francuska marka dermokosmetyków opartych na bazie wody termalnej stworzonych w trosce o skórę wrażliwą.
Avene oferuje preparaty nawilżające (Hydrance), do skóry przetłuszczającej się, mieszanej i trądzikowej (Cleanance), dermokosmetyki do skóry skłonnej do zaczerwienień (Antirougeurs, Diroseal), podrażnionej, uszkodzonej (Cicalfate), suchej (Cold Cream), a także znakomite preparaty do skóry dojrzałej (Eluage, Ystheal +), kosmetyki dla mężczn oraz do pielęgnacji ciała (Trixera). Osoby z wyjątkowo wrażliwą skórą znajdą też szeroką gamę preparatów do makijażu (Couvrance) oraz demakijażu (np. Avene płyn micelarny). 

Ok,powróćmy do samego kremu.
Hydrance Optimale Riche ( z filtrem spf 20) przeznaczona jest do cery wrażliwej suchej lub bardzo suchej a także odwodnionej.   Konsystencja kremu jest lekka ale zarazem bardzo bogata w składniki, bezzapachowa, bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, jest idealny pod makijaż !
Twarz po nałożeniu kremu jest miękka, nawilżona a przede wszystkim krem lekko niweluje zaczerwienienia.
Używanie go to dla mnie czysta przyjemność. 


Jakie składniki zawiera krem?
Meiboserine - kompleks białkowy imitujący działanie wydzieliny gruczołów tarczkowych ( meibum), który znacznie ogranicza parowanie wody ze skóry
- lipo-mucine like - składnika nawilżającego naśladującego elementy składowe filmu łzowego, umożliwiającego wnikanie składników nawilżających,
- woda termalna Avene o właściwościach kojących i łagodzących podrażnienia,
- Pre-Tokoferyl chroni dodatkowo skórę przed wolnymi rodnikami
Krem zawiera także glicerynę i olej z masłosza.

                               

Komu polecam ?
Na pewno wszystkim dziewczynom,które borykają się ze skóra wrażliwą,suchą a nawet odwodnioną.
Nie wiem jak sprawdzi się na skórze tłustej albo problematycznej, ale wydaje mi się,że jest tak lekki,ze nie powinien zaszkodzić.

Po 2 miesiącach stosowania,bardzo go polubiłam, przede wszystkim za to,że poprawiła się kondycja mojej skóry , jest promienna i nawilżona a także w części niweluje zaczerwienienia i podrażnienia ;)) Krem jest Hypoalergiczny i  niekomodogenny. I również ogromny plus za wysoki spf 20 i opakowanie w tubce,która bardzo ułatwia aplikacje kremu.

Tubka zawiera 40ml, cena około: 50zł / 11Ł
Jeżeli macie ochotę poczytać o wodzie termalnej Avene --> KLIK

Lubicie kosmetyki Avene ? A może znacie coś,na co również warto zwrócić uwagę?


Buziaki,
Ania

13 komentarzy:

  1. ostatnio przyglądałam się im, ale jakoś nie wziełam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba by mi się przydał, po wyciskaniu i długi czas po, mam tak suchą skórę i łuszczącą się że masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę gwarantować 100% działania tego kremu,ale wydaje mi się,że powinien pomóc jeżeli chodzi o nawilżanie.
      A może spróbuj La Roche Posay, Effaclar Duo (Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu) słyszałam,że robi cuda!

      Usuń
  3. avene to moja ulubiona marka "apteczna" :) lubię też bioderme
    ale z avene mam kilka sprawdzonych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz jakieś? ;)
      chętnie poznam nowe produkty.

      Usuń
  4. ja mam póki co krem z miodem manuka a na noc rybki Dermogal a+e, ale jak tylko krem sie skonczy to planuje przygarnac cos z rodziny Avene wlasnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko masz możliwość spróbowania tego kremu to polecam serdecznie;))

      Usuń
  5. Niestety nie miałam do czynienia z tą marką, ale prezentowany krem z pewnościa by mi się przydał, bo nawilżenie skóry byłoby wskazane w moim przypadku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję tego kremiku dla skóry mieszanej i to mój ulubiony krem na dzień. Lepszego do tej pory nie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje Ci serdecznie za ta recenzje, na pewno wyprobuje, bo od dluzszego czasu zastanawialam sie nad ta firma :) jak tylko skoncze krem, ktorego teraz uzywam, pedze do Bootsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem jest rewelacyjny używałam go naprawdę nic dodać nic ując perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń