poniedziałek, 11 marca 2013

Ulubiony Tonik nawilżająco - oczyszczający

Cześć Dziewczyny !

Nie wiem dlaczego jeszcze nic nie pisałam o moim ulubionym toniku z Lirene,którego używam od dłuższego czasu i tak myślę,że już ze mną pozostanie.

Nie znoszę mleczek, nie wiem dlaczego ale strasznie denerwuje mnie ich konsystencja...  jeżeli chodzi o tonik to też jakoś nigdy za nim nie przepadałam,ale od kiedy spróbowałam Lirene stwierdziłam ; to jest to !

                                  
Zacznę może od pięknego zapachu,który jest bardzo delikatny,ale długo wyczuwalny na skórze a to zasługa wyciągu z  aloesu, ekstraktu z ogórka i lipy.
Tonik przeznaczony jest do każdego rodzaju cery, która wymaga głębokiego nawilżenia i odświeżenia. Tonik usuwa pozostałości makijażu, przywracając skórze twarzy naturalną równowagę kwasową. Sprawia, że staje się ona miękka w dotyku i odpowiednio przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Odpowiedni dla cery w każdym wieku. 

Dla jakiego wieku?
20-60+
Jak działa? 
Zawarty w formule aktywny ekstrakt z ogórka w połączeniu z wyciągiem z aloesu doskonale nawilża, delikatnie chłodzi i rozjaśnia naskórek. Połączone działanie obu składników intensywnie nawilżając naskórek, zapobiega przesuszeniu zewnętrznej warstwy skóry i likwiduje uczucie „ściągnięcia”. Aloes dodatkowo łagodzi podrażnienia, wspomaga regenerację naskórka oraz działa wygładzająco. Alantoina przywraca naskórkowi aksamitną gładkość i miękkość. Ekstrakt z lipy głęboko oczyszcza, kondycjonuje i poprawia oddychanie komórkowe. Skóra twarzy odzyskuje witalność i blask, staje się gładka i aksamitna w dotyku.
 

Ja używam go codziennie rano,zaraz po przebudzeniu. Zaraz czuje zastrzyk energii !
Po czym nakładam krem nawilżający i przechodzę do makijażu ;)

Jest to moja kolejna buteleczka, tonik jest na prawdę bardzo wydajny.
Jeżeli nie znalazłyście jeszcze toniku idealnego, to śmiało mogę go polecić ! 
Wielkim plusem jest to,że tonik nie wysusza cery, zostaje miękka,odświeżona i nawilżona. 
Kolejnym plusem jest jego cena , to koszt około 15zł za 200ml  ;))

Miałyście do czynienia z tym tonikiem ? A może  polecacie coś,równie godnego?



Buziaki,
Ania

12 komentarzy:

  1. Tego nie używałam,ale lubię toniki z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam parę razy toniku z Ziaji chyba ogórkowego i był całkiem fajny;)
      Polecasz jakiś ?

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nic z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam parę produktów z Lirene i jeszcze żadnym nie byłam rozczarowana, no może z wyjątkiem płynu micelarnego,na jego temat również nie długo pojawi się recenzja.

      Usuń
  3. jakoś jestem zrażona do produktów Lirene, ale ten tonik wygląda nieźle, jak będę miała okazję to wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię Lirene, te produkty które miałam okazję spróbować byłam zachwycona działaniem za tak nie wielką cenę.

      Usuń
  4. Szkoda, że wepchnęli mu glicerynę bo też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie gliceryna może być tutaj minusem,ale nie zauważyłam żeby coś mnie zapychało albo robił jakieś psikusy.

      Usuń
  5. musze go kiedys wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! ;)
      Może akurat będziesz zadowolona.

      Usuń
  6. Również w ostatnim czasie odnalazłam swój tonik idealny ;p
    pozdrawiam

    http://fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń