wtorek, 21 maja 2013

Birchbox May 2013


Miesiąc Maj wg. Birchbox jest miesiącem zabawy,słońca i imprez ;))
Dołączona gazetka jest pełna porad i inspiracji, a wizażystka gwiazd Julia Carta pomoże nam je poznać.
Birchbox wspiera również Fashion Targets Breast Cancer, tym miesiącu - 30% ich sprzedaży e-sklepów w  będą przekazane na cele charytatywne, a także otrzymamy rabat  5 funtów,gdy zaprosimy swoich znajomych do zabawy w pudełeczka Birchbox do 31maja.

Muszę powiedzieć,że po raz kolejny jestem zadowolona z pudełeczka,a raczej z jego zawartości. Otrzymane produkty wg mnie są bardzo konkretne ;)

                                         

* OPI - lakier do paznokci w kolorze karmelowym Ł11,50

* Element Herbology - Cell Plumping Facial Moisturiser SPF8   Ł42,00
Krem nawilżający do skóry suchej z witaminami,minerałami i przeciwutleniaczami.
W składzie możemy spotkać: olej arganowy, inchi i oleje z wiesiołka dostarcza kompleks kwasów tłuszczowych bogatych w omega 3, 6 i 9 a także
Pearl Extract and Royal Jelly, Koenzym Q10.  Jestem bardzo ciekawa tego kremu !

*
B/Attitude Body Soufflé-  balsam nawilżający z masłem shea Ł24,00

*
Make Believe Shimmer Lip gloss- błyszczyk do ust Ł7,50

*
Doctor Duve Anti-Aging & Firming Eye Cream Ł115,00
Ujędraniajacy krem od oczy z kolagenem i kwasem hialuronowym, przyznam,ze cena kremu mnie zabija ... jestem ciekawa jego działania !

*
Kusmi Tea Detox Tea Ł13,85
Zielona herbatka z trawą cytrynową, spróbowałam raz i chyba już zostanie ze mną na zawsze. 


oraz... kupony i przypomnienie o badaniu piersi !
Pamiętajmy o tym dziewczęta,abyśmy chociaż jeden raz na pół roku badały się, to nic nie boli, a możemy zyskać bardzo wiele !

                                    


Ania.

8 komentarzy:

  1. o kurcze, super pudełko! można jeszcze zamawiać na ten miesiąc? lecę na ich stronę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ! ;))
      zamawiaj szybko, nawet się nie zastanawiaj :D

      Usuń
    2. Koniecznie zobacz wcześniejsze pudełka, zamawiam je od kwietnia i chyba przy nich zostanę ;)
      jeszcze żadnym produktem się nie rozczarowałam !

      Usuń
  2. o mamo, alez cena tego kremu pod oczy! też mnie zaciekawiło działanie :)
    świetnie, że Birchbox przypomina o badaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie cena zwala z nóg ! ;))
      Żebym tylko poznała się w lusterku po użyciu tego kremu haha.
      Zgadzam się z Tobą, dzisiaj każda z nas jest tak zabiegana,że zapominamy o najważniejszych rzeczach mowa tu o badaniu piersi ! Fajnie,że Birchbox ma w Maju taką kampanię.

      Usuń
  3. Całkiem fajne to pudełko:) Produkty pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę z tego co widzę to pudełeczko jest godne uwagi :) Tyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, gratuluję pudełeczka ;p a to masełko.. ah! chcę troszkę! ;)

    OdpowiedzUsuń